Saturday, June 11, 2005

pagtiripon

sa julio 3, alas 3 y media nin hapon guiguibuhon an paglaog san aqui co sa banal na iglesia catolica. an mga padrino iyo sinda jet, jason, sanni, eric, junie asin kit. gusto co cunta isurat an gabos na batch pero dai nagtugot an madre. guiguibuhon ini na ocasion sa edsa shrine asin an caogmahan mapadagos sa max's restaurant sa robinsons galleria. gabos iniimbitaran.

haloy na panahon na dai quita naghirilingan. marhay na ocasion ini para magtitipon guihapon. daco an sacong paglaom na maghirilingan quita gabos

9 comments:

Anonymous said...

u write very well in english, and even better in classic bicol! hanep! congrats on your new baby, gabs. best regards always. hey, we've never gotten thru to ur cfone. i-on mo naman, hehe. :)

gibbs

gabby said...

gilbert,

ur invited too

jetski said...

ey gabs,

naalala ko ang intramuros at bahay ni rizal sa calamba ng mabasa ko ito. something about using "c" instead of "k"

:-)

Anonymous said...

korek ka dyan! :)

count me in gabs.

junie said...

gabby,

Lubhang nagalak ang aking puso nang aking mabasa yaring patalastas.

Itulot nawa ng Panginoon na ako'y makadalo sa pagtitipong yaon.

Bago ako magpaalam, dalangin ko'y bigyang kasagutan ang isang katanungan:
Ikaw ba'y pinalad na mabiyayaan ng Poong Maykapal ng isang supling na lalaki? O babae?

Anonymous said...

Congrats on your new baby!
Ano an pangran san aki mo? Gabby Jr.?
Sa hula ko lalaki?
Let us toast to Gabby the proud father and to his cute baby!!!

gojie said...

c u all!!

gabby said...

grabe, nagpacute lang ako sa posting pati si junie nahawaan na. gerald paolo is my third child. the eldest is gillian arantxa (girl) and second is gabriel iñigo (gio). will be posting their pictures soon.

junie said...

gabby,

enjoyunon ako sa posting mo kaya nagpakonswelo man ako. i hope nakonswelohan man an nakabasa san comment ko.
btw, i wrote that comment with an English-Tagalog dictionary beside me.